torstai 17. marraskuuta 2011

Valevirus ja muita valheita


Jos on kerta valelääkäreitä, miksei voi olla valetautejakin?? Olen nyt sairastanut 2,5 viikkoa, olisin suonut että tämä tauti olisi ollut valeviruksen aiheuttama, ja tauti olisi kestänyt 2,5 viikon sijaan 2,5 tuntia:

Valevirukset: ”Nonni, onko kaikki nyt tiukasti kiinni soluissa? Ainakin kuuluu tosi kovaa yskintää isännästä, hyvä jätkät! Mut jumalauta Pena, kokoa ittes, sähän oot ihan levähtänyt etkä ole edes kiinni siinä solussa! Me jäädään heti kiinni sun urpoilun takia!”

Valkosolut: ”Hei hei hei, mitäs täällä näkyy, ketä te oikein olette”?

Valevirukset: ”Me ollaan tosi pahoja ja vaarallisia tappajaviruksia, ja sanoinks mä jo et tosi pahoja? Ei kannata tulla lähelle tai te niin kuolette!”

Valkosolut: ”Vitut te mitään viruksia ootte, eihän teillä edes ole omia proteiineja! Eikä viruksilla sitä paitsi ole aineenvaihduntaa, mut sun kaveris kusi just alleen! Nyt nimittäin lätty lätisee!!!”



Minusta on ihmeellistä, etteivät valelääkärit ole jääneet kiinni aiemmin. Jossain toisessa ammatissa jäisi heti kiinni.

Miettikääpä vaikka valehammaslääkäriä: (kuiskaa hammashoitajalle) ”Hei mikä pora mun nyt pitikään ottaa? Okei kiitti. Kuin syvältä mun pitää porata? Miten niin et tiedä?? Pikku hetki, mä tsekkaan googlesta.”

Tai valeompelijaa: ”Joo tästä sun iltapuvusta tulee tosi magee, ja tää sun kangas on ihana! Mä oon aina tykännyt puuvillasta. Ai miten niin ei oo puuvillaa? Silkkiä? Sanoinks mä muka että puuvillaa? Mut eihän kankaalla kyl loppupeleissä oo mitään välii, samalla tavalla ne ommellaan ja pestään.”

Valelastenhoitaja olisi ikävä tuttavuus: ”Joo oon mä hoitanut kersoja vaikka kuinka monta vuotta ja koulutus on. Ja vauvoja oon hoitanut kymmeniä kertoja. Ja nelikuisia myös, voitte täysin luottaa muhun. Ai miten niin osaanko vaihtaa vaippoja, tietysti osaan! Kakkavaippoja?? Siis pitääks lastenhoitajan vaihtaa nekin, mä oon luullut et se on jotain urbaanilegendaa? Mut ei kai se haittaa vaikka ne kakat vähän aikaa ois pöksyissä? Onks teillä muuten jotain ranskalaisii ja lihapullia millä voin ruokkii teidän vauvan?”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti