torstai 24. marraskuuta 2011

Orjapiiskurit

Teen kahtena päivänä viikossa etätöitä, ja olen erittäin kiitollinen työnantajalle joka antoi tämän mahdollisuuden. Työt onnistuvat kotona hyvin, varsinkin kun täällä on pieni orjapiiskuri. Kerran kun olin (ihan luvallisella =) kahvitauolla, typsy tuli kulmat kurtussa kysymään minulta, että ”Eiks sun pitäs tehdä töitä??!!”

Vaikka aika supermamma olenkin (NOT!), ihan kaikkeen en taivu. Olin taas etätöissä, kun murkku oli sitä mieltä että olin ollut täysin tehoton:

- Sä oot ollut koko päivän kotona etkä ole edes tehnyt ruokaa!

- Mä olen tehnyt töitä, en kai mä ole kerinnyt.

- No oisit tehnyt tauolla! Mä en mitään valmisruokia syö.

(Mä oon niin HUANO!)

2 kommenttia:

  1. Heh. Niko tarvii pistää kokkikouluun. Makaroonipaistoksen tekeminen on kovin helppoa.

    VastaaPoista
  2. Murkku on keskittynyt enemmän leipomiseen kuin ruoanlaittoon... Ollaan kyllä oikeastikin opettamassa häntä tekemään pari helppoa reseptiä.

    VastaaPoista