lauantai 12. marraskuuta 2011

Hevostelua


Olen aiemmin harrastanut ratsastusta usean vuoden ajan, nyt kun minulla ei ole omaa elämää siihen ei tällä hetkellä ole mahdollisuutta. Näen kuitenkin välillä unia ratsastamisesta ja haaveena on aloittaa harrastus joskus yhdessä typsyn kanssa.

Tällä haavaa hevoset eivät siis kuulu elämääni. Tai näin olen ainakin luullut. Nyt olen alkanut epäilemään, että meillä onkin hevonen. Tämä tulee mieleen aina kun katson kauppalaskua ja kun eilen täynnä oleva jääkaappi ammottaa tänään tyhjyyttään. Sitä en ole kyllä tiennyt että hevoset juovat maitoakin, ja vielä useita litroja päivässä. Ja mielestäni on eettisesti hieman epäilyttävää, että myös leikkeleet kelpaavat. Koska minä en ainakaan syö kuin hevonen (I wish…), ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että omistamme kyseisen eläimen. Toinen vaihtoehto on että meillä asuu urheileva murrosikäinen poika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti