sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Hyvää äitienpäivää


Minun suloinen typsyni ole herännyt ennen minua ja tehnyt minulle kaksi voileipää. Korostan tässä kohdin sanaa VOI koska ne oli todella antaumuksella voideltu (onneksi sentään margariinilla =) Lisäksi hän oli tehnyt minulle koulussa lahjan, kuva siitä on alhaalla. Kuka arvaa ekana mikä se on? Siinä on käytetty naulojen lyömiseen sitä ”saharaa”, mistä typsy pari päivää sitten tohkeissaan kertoi =) Kortissa oli teksti, josta en oikein tiedä ilahdunko vai rupeanko itkemään: ”Rakastan sua koska raivoat. Parasta sinussa on kun pelaat. Toivon että sä tuut joskus mun kanssa puistoon. Hyvää päivää.” Siis joka ikisestä lauseesta (paitsi ”hyvää päivää”) syyllistyn! Ja for the record, en minä raivoa, typsy kokee että hänelle raivotaan jos sanoo tiukasti. Mitä joutuu nykyään tekemään aika usein, ilmassa on kevätväsymystä ja armotonta kiukuttelua joka asiasta. Ja tällä kertaa siis typsyllä.

Murkku ja mies ovat todella panostaneet äitienpäivään, murkku nukkuu ja mies on Raumalla. No miehellä on hyvä syy olla siellä, eilen oli valmistujaisjuhla ja huomenna on kypsyyskoe. Riippuu vähän mitä kypsyyttä siinä mitataan, että läpäiseekö mies sen =) Minun neljän vuoden yh-arki on siis OHI! Ja saas nähdä onko tämä avioliittokin kohta ohi kun asutaankin taas koko ajan saman katon alla ;) Meidän piti myös mennä viikonlopuksi Köyliöön, mutten ole vielä siinä kunnossa että olisin jaksanut lähteä.

Loppupäivän suunnitelmat ovatkin sitten selvät, ensin kierin tuhkassa ja sitten menen hukuttamaan itseni vessanpönttöön, sen jälkeen menen pelaamaan ja leikkipuistoon typsyn kanssa =)

Hyvää äitienpäivää kaikille ihanille äideille ja mummeille <3



3 kommenttia:

  1. Olisko toi barbien nyrkkeilykehä? T. Hanna R.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyrkkeilykehää minäkin ajattelin, mutten onneksi sanonut sitä ääneen, koska se on TIETYSTI kännykkäteline =))

      Poista
  2. Tietysti ja ihan selvästi =)

    VastaaPoista