perjantai 9. maaliskuuta 2012

Roolileikkejä


Siis mitä! Miten minä taas olen tässä kun piti olla siivoamassa??!! Aloitan jonkun siivouskohteen, ja sitten huomaan löytäväni itseni täältä, enkä enää muista mitä PITI tehdä. Nyt olen tunnin aikana saanut laitettua pyykit koneeseen ja tyhjennettyä astianpesukoneen, todella tehokasta toimintaa! Kyllä täällä sunnuntaihin mennessä on siivottu. En kyllä mene vannomaan minkä viikon sunnuntain…

Tänään minulla on lomapäivä, ja lähdemme Köyliöön ja Raumalle kun lapset pääsevät koulusta. (Siksi pitäisi nyt siivota eikä roikkua koneella, kun ei olla viikonloppuna siivoamassa.) Jos oikein hyvin käy, lapset jäävät mummolaan Köyliöön ja minä pääsen kahdestaan miehen kanssa Raumalle. Opiskelijakämppä ei tosin kaikista romanttisin paikka ole, mutta siellähän voisi sitten vaikka leikkiä että mies olisi pokannut minut opiskelijabileistä ja tuonut lemmenpesäänsä ;) Ja me molemmat oltaisiin tässä leikissä tositosi nuoria. Äh, sinne meni toikin leikki, kun ei millään pysty enää eläytymään tuohon tositosi nuori –osaan. Taidetaan siis katsoa vaan telkkaria. Kunhan nyt ensin päästään sinne asti, voin vaivatta ajaa Helsingin keskustassa, mutta maalla ajaminen pimeillä teillä ei ole lempipuuhaani. Koska voitteko kuvitella, että siellä ei ole katuvaloja!? Luulisi että se on vain urbaanilegendaa, mutta kyllä, Suomestakin löytyy teitä joita ei ole valaistu. OMG!


Sielunmaisemani 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti