keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Äidin oma pikku läski


Mä. En. Kestä. Typsy on menossa kesällä kunnan järjestämälle 4 päivän leirille, jossa yövytään. Tämän minä kestän, joten kuten. Mietityttää vaan että näinköhän leiri onnistuu ilman suurempia itkuja. Ja typsyllekin voi tulla kova ikävä ;) Hän on nyt puhunut leiristä jo pari kuukautta, on käyty siis pienimuotoinen uuvutustaistelu, jonka siis hävisin =) Onneksi leiri on samassa kunnassa, jos ikävä käy liian kovaksi. Eikä leiriä ole hinnalla pilattu, täysylläpitoineen, yöpymisineen, ohjelmineen, materiaaleineen (askartelupaskartelu) ja matkoineen hinta on vain 90 euroa.

Sitä minä en kestä että typsy meni innoissaan kokeilemaan bikinejä kesän uintia varten. Tuomio oli kova: ”en mä voi näissä mennä kun mun maha näyttää isolta”. Siis ihan oikeasti, typsy on 7-vuotias, ei kiva! Eikä todellakaan ole lihava. Minä olen varonut puheitani laihduttamisesta ja muusta painoon liittyvästä, vaikka itse niiden asioiden kanssa  tuskailen. Mistä nämä ulkonäköpaineet tulevat tuon ikäiselle? Koulusta?

Murkulla ei näitä ongelmia ole, murkku peilailee itseään tyytyväisenä ja suorastaan itseriittoisena =) Eikä hän ole pienenäkään ollut muuta kuin tyytyväinen itseensä. Onko tämä oikeasti sukupuoleen sidottu asia? Vastustan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti